SEK (kr) (SV)
  • English (UK)
  • Nederlands
  • Français
  • Deutsch
  • Vlaams
  • Português
  • Deutsch (AT)
  • Español
  • Dansk
  • Svenska
    • Kundbetyg 7.7 / 10
  • Bästa pris-garanti

Kan jag kräva tillbaka skadekostnaderna från dig?

Detta beror på vilken typ av försäkring du har bokat. Om du har bokat ett erbjudande med "Zero Excess" är du täckt genom det lokala uthyrningsföretaget och du bör inte debiteras för en skada i första hand, förutsatt att skadan faller inom försäkringens täckning och att du inte har brutit mot villkoren i hyresavtalet.

När du har bokat "Excess Cover" genom oss kommer uthyrningsföretaget först att debitera dig för alla relaterade skadekostnader (upp till beloppet för självrisken), varefter du kan öppna ett anspråk genom oss för att få dessa kostnader ersatta i enlighet med försäkringsvillkoren.

Gå till vår kontaktsida online för att öppna en skadeanmälan.

  1. Startsida
  2. Kan jag kräva tillbaka skadekostnaderna från dig?